Re: MySql

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: pią 13 gru 2002 - 00:20:57 CET

to sprawdź następującą:
#/usr/local/mysql/bin/safe_mysqld --user=mysql &
jeśli oczywiście po kompilacji masz skrypt safe_mysqld.
Kiedy trzy tygodnie temu kompilowałem mysql na FreeBSD to miałem
mysql.server a wczoraj po kompilacji świeżo pobranej wersji na slacku
miałem safe_mysqld i też zabijał sie zaraz po uruchomieniu. Błąd polegał
na tym, że w we wspomnianej instrukcji zamiast --user było napisane
-user. Potem jeszcze faktycznie zmieniłem prawa do katalogów z bazami.
Warto jeszcze zajrzeć do pliku o nazwie hostaname.err, gdzie hostname to
twoja nazwa.

Pozdr.