Re: slack debian i takie tam

Autor: Marcin (skopii_at_poczta.onet.pl)
Data: czw 12 gru 2002 - 21:59:31 CET

On Thu, 12 Dec 2002 20:39:49 +0100
wiesio_at_net-comp.one.pl wrote:

> On Thu, Dec 12, 2002 at 07:54:40PM +0100, Marcin wrote:
>
> Teraz powinno działać właściwe : łóąśżćźńę
>
> PS.
> Coś czuje, że slack w ogóle poleci z dysku :)

łóąśżźćńę :)

"mowi sie" ze slack i debian to stabilne dystrybucje, ze jak serva to
tylko na nich
jakie jest wasze zdanie, jakie sa roznice miedzy debianem a slackiem?

z drugiej strony najlepszy system nie pomoze jesli admin dupa :)

ja uzywam slack'a raczej jako desktop, do sieci, czasem w quaka albo w
wolfensteina pograc, cos wydrukowac cos skompilowac :)

przesiadlem sie z redhata (kilka miesiecy temu) i wlasciwie dochodze
do wniosku ze linux to linux, fakt ze skrypty startowe a'la freesd
(a nie system V jak w RH) , ze jest pkgtool zamiast rpm'a

a wogole to slackware ma fajna nazwe :)

--
Skopi