Direct Conect coś jak KAZA

Autor: kynek (kynek321_at_poczta.onet.pl)
Data: śro 11 gru 2002 - 23:43:42 CET

KAZA A MOŻE COŚ LEPSZEGO

Czesc

Mam u siebie oczywiście najlepszy i najbardziej stabnilny bajerandzki systemik jakim jest slackware
i chce sobie zainstalowac Direct Conect oczywiscie na serwerze czy ktoś mi może powiedzieć jak to zrobić bo coś kopie po drodze przy instalacji oczywiście jak zapewne wiadomo jest to program jak Kaza i zdziera z maxymalnym u ciebie transferem ze zrodelek, czy wobec tego ktoś może sprawdzić ten program czy dostałem od ich administratora padłą wersję. czy ja instaluje niepoprawnie ???
Z gory dzieki.

proszę o kontakt na adres kynek321_at_go2.pl
pozdrowionko nara

Święta tuż tuż!
http://swieta.onet.pl