Re: Odp: Re: Odp: MySql - instalacja

Autor: zaq1wsx_at_interia.pl
Data: pon 09 gru 2002 - 14:49:19 CET

> To wszystko zależy co zrobiłeś ?
>
> Kompilowałeś MySql-a ?
> Jeśli tak to z jakim prefixem i parametrami ?
> polecam: http://www.slackware.com.pl/porady.php?id_porady=29
>
> jeśli nie pomoże to odinstaluj MySql-a z paczki i postaw na nowo.

Wlasnie caly pic polega na tym ze wlasnie z tego opisu kozystalem
Oczywiscie ze komplowalem (mowi tutaj o instalowaniu mysql-a ze zrodel
podczas keidy w systemie jest zainstalowany takze z paczki)

./configure --prefix=/usr/local/mysql

Obecnie wyrznalem mysql ze zrodel (po prostu usunalem katalog i wpis z
rc.d/rc.local)
Sciagnalem sobie paczke z sieci i chlopak
sie odwoluje do /usr/local/mysql - a pisze oczywiscie
No souch directory :-)
W sumie teraz jestem zakrecony zupelnie (bawie sie z tym juz ponad tydzien)

Jezeli natomiast wywale mysql-a z paczki z sytemu to nie dziala mi php z
wiadomych wzgledow; plik libphp4.so)
Czy wobec tego jezeli zainstaluje mysql ze zrodel poprawnie i odinstaluje z
paczki, to z php nie bede mial problemow ???

Seks oblozony VAT'em... >>> http://link.interia.pl/f16a2