Re: soundCARD + AC 97

Autor: Ja...acuś (sydalg_at_ekoplyta.pl)
Data: czw 05 gru 2002 - 19:36:22 CET

A udma pracuje poprawnie? Myślę że nie. Lepiej dać sobie luz i kupić za
"stówkę" jakiegoś sb liva zrobić modprobe emu10k1 i cieszyć się
dźwiękiem płynącym z głosników (Mam starego sb liva 1024 od kilku lat ).
A poważnie to na stronie http://www.via.com.tw jest odnośnik do stronki
gdzie są łatki niestety tylko dla dystrybucji Rh, Mandrake w postaci
*.rpm. Na płycie MSI KT 3 Ultra niestety nie pracuje udma i karta
dzwiękowa pod linuxem (udma pod win98 też wyczynia cuda ponoć pod
nowszymi wynalazkami Mikrosoftu jest lepiej ) niestety to udma jest
najbardziej przykre. Jak ktoś ten problem rozwiązał będę wdzięczny za
informację!!! Pozdrawiam i z góry dziekuję Ja...acek