Qmail - syslog.conf

Autor: zaq1wsx_at_interia.pl
Data: czw 05 gru 2002 - 15:00:11 CET

Witam.
1.PROBLEM
Zainstalowalem sobie qmail. Co ciekawe nie korzystalem z logow w /var/log/ PONIEWAZ nie ma tam pliku maillog czy cos takiego
Sprawdzam w syslog.conf a tam nie ma wogle wpisu zeby generowal logi z maial.
Jaki zatem powinien byc wpis w syslog.conf zeby generowaly mi sie logi do maila ???
2.PROBLEM
Moj serwer nazywa sie serw.domena.pl
Jezeli wysle maila na user_at_serw.domena.pl to wiadomosc dochcodzi ale jak wysle user_at_domena.pl to niestety ale wiadomosc przepada. Wiem ze ustawia sie to w /qmail/control/
locals, me, rcpthosts
MOze sie myle. Dzieki