Re: dsl

Autor: Użytkownik cyberion.pl (marik1987_at_cyberion.pl)
Data: wto 03 gru 2002 - 19:02:04 CET

On 2 Dec 2002, darkan wrote:

> Witam.
Ja worniez.

> Czy ktoś mam wykupioną w tpsa usługe dsl. Jak to działa???
Ja mam i dziala _bardzo_ przyzwoicie.

> Czy jest lepsze czy gorsze od neostrady?
Nie wiem jak jest ze stara neostrada ale jest to duzo lepsze rozwiazanie
od neo+. Glownym atrybutem jest staly adres IP.

> http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/dsl/index.php
> Ten link coś tam ospisuje my wybraliśmy tą opcje 512 kb/s odbioru i 128
> kb/s wysyłu. Tylko nie czaje o co chodzi w tym "czteroadresowa podsieć -
> 1 użytkowy adres IP".
Teoretycznie dostajesz 4 adresy IP, lecz 3 z nich wykozystuje tepsa do
zorganizowania Ci sieci. W rzeczywistosci "zobaczysz" tylko 1 adres.

> Jeśli ktoś był by miły to prosze o informacje na temat konfiguracji dsl.
Nic latwiejszego. Konfigurujesz sobie karty sieciowe wpisujac adresy,
ktore im chcesz przydzielic (1 karta z adresem, ktory dostales od tepsy, 2
karta, ktora server bedzie podpiety do koncentratora z adresem
lokalnym). Nastepnie ja mam to zrobione w iptables lecz kozeystasz z
dowolnego rozwiazania. W razie jeszcze jakis pytan marik_at_irc.pl lub na
IRCu MARIK.

> Mogą być strony oraz jakieś dokument pdf mój e-mail darkan_at_interia.pl
Przykro mi, ale nie posiadam takowych.

> dzięki z góry.
Nie ma za co.

MARIK.