Re: local - qmail

Autor: jedensen (jedensen_at_insurance.waw.pl)
Data: pon 02 gru 2002 - 08:46:11 CET

> mam taki maly problem
> nei mam komputera podpietego do internetu....
> ale chcialem sobie qmiala zaisntalowac zeby sie pouczyc....
> no i caly czas bylo oki dopuki nie doszedlem do ./config ;)) czyli do
> poczatku prawdopodobnie chodzi o DNS....ze nie moze znalezc hosta
> ale jak poradzic sobie z tym.... ??
> taki komunikat jest...
>
> Your hostname is darkstar.
> Sorry, I couldn't find your host's canonical name in DNS.
> You will have to set up control/me yourself.

w pliku control/me wpisz nazwe i domene Twojego serwera, qmail bedzie
wiedzial ktora poczta ma byc dostarczona lokalnie, a ktora ma byc
przeslana
do innego serwera

musisz miec DNSa - qmail musi znac IP = nazwa

poszukaj na www.google.com.pl strony Life With Qmail (zaznacz
wyszukiwanie
witryn w jez polskim - ktos przetlumaczyl te strone)
jedensen
GG#3383394