Re: Karta grafiki

Autor: Ja...acuś (sydalg_at_ekoplyta.pl)
Data: nie 01 gru 2002 - 18:58:54 CET

Użytkownik Dariusz Kasprzak napisał:
> Cześć Grupowicze!
> Dziś mamy niedziela, 13:58
>
> Mam problem. Mam postawic linuxa na kompie jako workstation i
> sprawdzalem kilka dystrubucji i postanowilem ze jednak chyba zrobie to
> na SLACK 8.1. Oczywiscie w gre wchodza tylko X'y. Mam karte grafiki
> ATI RAGE na PCI jakas 8 MB - i kurcze jak uruchamiam X'y to miga mi
> ekran - wiem ze jak instalowalem MANDRAKE 9.0 to podczas instalki tez
> tak mialem ale tam bylo do wyboru starsza wersja ale wlasnie nie wiem
> czego i jak dalem ta nowsza (chyba to bylo Xfree86) to migalo - a jak
> [...]
A może w pliku /etc/X11/X86config
Section "Monitor"
Identifier "Monitor0"
VendorName "VievSonic" # wpisz twojego monitora
ModelName "PT775" # wpisz twojego monitora
HorizSync 30 - 96 # wpisz twojego monitora
VertRefresh 50 - 160 # wpisz twojego monitora
EndSection
Zadziała z maksymalna rozdzielczością jak się nie podoba max to można
dodać:
SubSection "Display"
Depth 24
Modes "1600x1200" 1280x1024" "1024x768" "800x600"
EndSubSection
Oczywiście odpwiednio do swojego monitora!!!! I to wszystko Pozdrawiam
Ja...acek