Re: IP_MASQ:reverse ICMP: failed checksum from

Autor: Robert Gruca (sauron_at_venus.katowice.msk.pl)
Data: pią 29 lis 2002 - 00:18:17 CET

: witam
: ostatnio mam w logach bardzo duzo wpisow typu: IP_MASQ:reverse
ICMP: failed
: checksum from ......<ip>
: zastanawiam sie co to moze byc icmp jest uzywane przy pingowaniu
zdaje sie
: ale revers? prosze o jakos podpowiedz
:
a moze wczesniej sprobujesz cos w stylu:
http://www.google.pl/search?q=%22IP_MASQ%3Areverse+ICMP%3A+failed%22&i
e=ISO-8859-2&hl=pl&lr=
zawsze jak mam problem i dziwne wpisy w logach to wklejam caly wpis w
google i jeszcze mi sie nie zdazylo zeby nie znalezc rozwiazania :)

a co do tego problemu to niestety nie mam pojecia co to jest...

pozdrawiam

sauron