Re: pytanko o ARP\'a

Autor: Tomasz Jakub Skrynnyk (skrynnyk_at_post.pl)
Data: śro 27 lis 2002 - 06:10:12 CET

Użytkownik Rafal Kasza napisał:

> dokladnie to mialem na mysli piszac man ifconfig :), natomiast soft
Nie zrozumiałem pytania ;))))

> ktory ja mam robi to na stale wpisujac to do pamieci flash karty i
> dziala oczywiscie tylko ze "swoja" karta.
No właśnie! Karty mają dwa nr-y MAC, jeden sprzętowy i "ten drugi".
Jak masz soft do swojej karty (zwykle nie trudno go znaleźć w sieci), to
zmieniasz właśnie ten fabryczny. Jednak ponoć nawet taką zmianę te
bardzo inteligentne switche rozpoznają. Tak słyszałem. :)))

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
"Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
- umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)