pytanko o ARP'a

Autor: SylveK (thasylvek_at_go2.pl)
Data: pon 25 lis 2002 - 18:27:23 CET

Witam

   mam takie pytanko odnosnie arp'a. czy aby go zastosowac do
   blokowania mozliwosci zmiany IP a konkretniej do tego ze jak chcem
   kogos odciac od neta to zeby po zmianie IP on dalej nie mial neta
   to musze miec rowniez skonfigurowanego DHCP ?? czy przy pomocy
   samego arp'a mozna to zalatwic ??

   bo po przeczytaniu artykulu na stronce nie jestem co do tej kwestii
   pewien. niby cos jest napisane o DHCP ale w dalszym ciagu nie wiem.

   i jeszcze jedna sprawa z tego samego zakresu, czy po stronie klienta
   musi byc ustawione automatyczne pobieranie IP czy moze byc
   wpisywane samodzielnie. (w sumie jest to po to zeby nie mozna bylo
   zmienic wiec wydaje mi sie ze moze byc podane ale wole sie spytac
   dla 100% pewnosci)

Dzieki

Pozdrawiam serdecznie,
           -- SylveK mailto:thasylvek_at_go2.pl