Ewolucja

Autor: Dugi (admiralissimus_at_tlen.pl)
Data: pon 25 lis 2002 - 09:38:41 CET

Witam
Mam niemaly problem z Evolution. Zle wpisalem adres eSeMTePa podczas
pierwszego uruchomienia. Teraz chocbym nie wiem co robil nie moge tego
zmienic tradycyjnym sposobem, czyli: Narzedzia -> Ustwienia poczty ->
itd...
Zwracam sie do was z pytaniem drodzy czytacze, czy ktokolwiek wie, gdzie
znajduje sie plik konfiguracyjny Evolution, lub zna jakikolwiek inny
sposob zmiany adresu wychodzacej poczty.
Z gory dziekuje ( bo nie z dolu, za duzy jestem).
Pozdrawiam, pa.