Problem z proFTPd

Autor: Kotlinski Jacek (jacek_kotlinski_at_pattern.pl)
Data: pon 25 lis 2002 - 01:59:34 CET

Witam wszystkich,

od paru dni prowadze straszna walke z proftpd,
chcialbym sobie zrobic server ftp na ktorym bede mial kilku zdefiniowanych
uzytkownikow gdzie kazdy bedzie mial swoj katalog oraz wszyscy beda mieli
jeden zbiorczy, moze ma ktos juz taka sytuacje i moglby przeslac mi na maila
proftpd.conf gotowego bo moje proby nie przynosza pozytywnych rezultatow.

Oczywiscie przesledzilem i stronke grupy oraz inne juz wczesniej wymieniane
przez was informacje na ten temat ale ja niestesty nie potrafie tego
prawidlowo do takich celow jak potrzebuje skonfigurowac i dlatego was prosze
o pomoc.

Chcialbym sie tez dowiedziec jak zdefiniowac zeby uzytkownicy ktorzy loguja
sie na moj server nie musieli istniec w systemie.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Jacek