Ip tables i Internet phone

Autor: patryk czubasiewiz (doors1_at_poczta.fm)
Data: sob 23 lis 2002 - 13:48:15 CET

Witam wszystkich!!!
Mam malutki problem.
Moj tatus, urzywa takiego jednego programiku do Wideokonferencji o nazwie
Internet Phone, dziele polonczenie przy pomocy IPTABLES, Programi ten do
wideo wypisuje kompunikat "Socket failure", teraz nie wiem czy jest to
problem z ustawieniami iptables.
Wiec kieruje moje pytania:

1. Nie wiem na jakim porcie działa ten program producent nie podaje takich
danych. jak to sprawdzic.
2. czy jest jakis modul ktory pomoze mi to rozwiazac.
3. jezeli znajde port na ktorym dziala jak powinna wygladac regula ktorą
musze wpisac.

P.S. Pamietam że na jajku 2.2.x i ipchains wszystko dzialalo.
Dzieki za pomoc.

doors1_at_poczta.fm

Nie musisz? Nie plac! ZERO prowizji w bankomatach Euronet!