MySQL

Autor: Tomasz Skrynnyk (skrynnyk_at_post.pl)
Data: pią 22 lis 2002 - 03:06:47 CET

Witam!
  No nie mogę sobie poradzić z instalacją. Walczyłem trochę z tymi
instalowanymi z dystrybucją (Slack 8.0 i 8.1), ale niezmienne "Can't
connect... .../mysql.sock" w końcu mnie zniechęciło. Potem postanowiłem
ze źródeł i tu dostałem - "...error: C compiler cannot create
executables..."
W obu przypadkach zawiodły rozwiązania znalezione w sieci (albo nie
doczytałem):((((((
Zatem,
1. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego MySQL instalowany z płyty
(dotyczy Slacka 8.0 i 8.1) nie chce chodzić?! I co zrobić, żeby zechciał?
2. Dlaczego nie mogę skompilować źródeł? Czego nie mam, albo co jest nie
tak (pow. error pojawia się oczywiście na końcu - przy robieniu makefile'a)?

Pozdrawiam
Tomasz Skrynnyk

--
"Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
- umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)