Re: mplayer

Autor: Ja...acuÅ› (sydalg_at_ekoplyta.pl)
Data: pi± 22 lis 2002 - 01:37:37 CET

Użytkownik harston napisał:

> zgodze sie z kazdym Twoim punktem, oprocz tego ostatniego zdania o
> dodania domyslnej sciezki dostepu w /etc/profile ... wszystkie pakiety
> w slackware sa stworzone s prefixem /usr, wiec w zupelnosci wystarczy:
>
> ./configure --help
>
> ./configure --prefix=/usr
>
> make
>
> make prefix=/usr install (opcjonalnie DESTDIR=/tmp/kat jesli tworzy sie
> pakiet tgz)

"Dobrze jest też dodać do pliku /etc/profile wpis w linii z domyślnymi
ścieżkami dostępu /usr/local/bin/."
Ten wpis w Slacku 8.1 jest domyślny jednak w dystrybucji 8.0 jak sobie
przypominam nie było tego wpisu
co powodowało, że aby wykonać program zawarty w /usr/local/bin/ trzeba
wpisywać całą ścieżkę dostętu
co jest uciążliwe, nie jest to oczywiście konieczne przy kompilacji i
instalacji. Jeszcze jedna uwaga.
Aby napisy były wyświetlane polską trzcionką trzeba wykonać w katalogu z
napisami:

iconv -f Windows1250 -t iso-8859-2 *.txt > Napisy.txt

Mamy wtedy napisy z ąęćźżńół !!!
                         Pozdrawiam Ja...acek