Re:

Autor: Robert Gruca (sauron_at_venus.katowice.msk.pl)
Data: śro 20 lis 2002 - 12:03:17 CET

: tak zrobilem to wszytsko tylko ze nie za pomoca polecenie
smbpasswd -a user
: bo mi sie nie da i wydaje mi sie
: ze przez to nie dziala
: Jak zreszta mam uruchomic to smbpasswd jak to jest zwykly plik
ktorego
: musialem po instalacji stworzyc samodzienie ??
: Jak wpisze komende smbpasswd to komp mi pisze ze bad no command Jest
: normalne bo probuje uruchomic zwykly plik
: Co wobec tego musze zrobic zeby ten skrypt zadzialal .

heh, smbpasswd musisz miec razem z samba. jak instalowales sambe z
paczki to taki skrypt jest na pewno.
nie tworzysz sam zadnych plikow! plik z userami i haslami sam sie
stworzy po dodaniu pierwszgo usera.

sauron