Problem kasowania (backup z WWW)

Autor: Pepe (thesaint_at_tenboard.com)
Data: śro 20 lis 2002 - 12:35:19 CET

Witam!

No to wreszcie i ja mam problemik ;>
Wczoraj zrobiłem sobie backup WWW i wrzuciłem w /tmp, przejrzałem i to co było
potrzebne zostało a resztę przesunąłem do kosza. Dziś próbowałem usunąć
wywaliło mi Permission Denied. Oki myślę; wsiadłem na roota i... i nic, dalej
Permission Denied (mimo tego że prawa się zgadzają). W katalogu głównym który
chcę skasować jest około 6 podkatalogów , 5 poszło już do śmieci ale 1 nie
chce. Wejść do niego nie sposób bo mi się system wali. Co ciekawsze mogę
przesuwać w każdy kąt bez żadnych problemów. Scanowanie dysku nic nie daje i
narazie jestem w kropce. Myślałem nad podmontowaniem partycji w tym katalogu
ale się boję że całkowicie wszystko wywróci. Żeby chociaż jakiś porządny
komuniat został pokazany, ale nic z tego tylko PermDen...Stoję na reiserfs.
Za wszelkie wskazówki co z tym fantem zrobić dziękuję z góry.

pozdrawiam
Pepe