Re: Mysz(ka) kiszka !

Autor: przemek_zydak_at_interia.pl
Data: wto 19 lis 2002 - 08:57:33 CET

Witam

Jezeli nie pomoglo wylaczenie gpm to sproboj ustawic w gpm typ myszki ImPS/2 oraz w xf86config tez ustaw protokol dla myszki ImPS/2. U mnie nie trzeba wylaczac gpm zeby w X'ach bylo ok. Niestety w konfiguratorze X'ow nie ma mozliwosci wybrania takiego protokolu, a u mnie zaden inny nie dzialal. Wiec musisz recznie znalezc odpowiednia linijke w /etc/xf86config. Jest to w sekcji Input Device. Dalej juz znaldzies.

ps. Jezeli nie uda Ci sie znalezc to napisz. Przesle Ci maila na podstawie ktorego ja te zmiany wprowadzilem. Tam jest to opisane dokladniej, a ja tu pisze niestety z pamieci.

Zipi
przemek_zydak_at_interia.pl