Re: Realtek 8139 - nie dziala.

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: nie 17 lis 2002 - 23:37:56 CET

Sprawdzałem na 2.4.18 i 2.4.19. Chodzi bez żadnego problemu po wykonaniu
ifconfig. ifconfig dopisuje linię w rc.netdevice i działa. Jedyną dziwną
żeczą na którą zwróciłem uwagę jest rozbieżność w nazwach modułów. W
rc.modules wydawałoby się, że jest to rtl8139 a kiedy wykonywałem
ifconfig to powiedział, że ma (nie pamiętam dokładnie bo nie jestem
posiadaczem a robiłem to u kogoś) rtl8139too.