Re: problem z iptables

Autor: Banaszak Daniel (banan100_at_box43.pl)
Data: nie 17 lis 2002 - 12:11:08 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Malinowski" <peter_at_neurons.com.pl>
To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Saturday, November 16, 2002 9:28 PM
Subject: [slacklist] Re: problem z iptables

> Witam...

port reject adres wrong (port command faild) irc tez niedziala. ale jak sie
lacze z serwera to dziala. i mam modprobe ip_nat_ftp i ip_nat_irc

> Miałem podobny problem... U mnie wygląda to tak, i jest teraz OK.
>
> /sbin/modprobe ip_conntrack
> /sbin/modprobe ip_conntrack_ftp
> /sbin/modprobe ip_conntrack_irc
> /sbin/modprobe ip_nat_ftp
> /sbin/modprobe ip_nat_irc
>
> Pozdrawiam,
> Piotr
>

> --
Dzieki za fatyge, walczlem z tym do 2 w nocy i zrobilem. a ten co pisal
tamten artykol mogl by wprowadzic poprawki zeby nastepni niemieli juz takich
problemow.

Pozdrawiam