Re: pytanie o kazee

Autor: Marcin (skopii_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 12 lis 2002 - 01:01:14 CET

On Mon, 11 Nov 2002 23:48:09 +0100
"kynek" <kynek321_at_poczta.onet.pl> wrote:

> z tego co wnioskuję odpalasz kazę pod emulatrem a czy
> próbowałeś znaleść kazę pod linux? jeśli tak to prosiłbym namiary

odkad kaze przejela jakas tam inna firma nie ma wersji pod linuxa:(((
ta stara pod konsole nie dziala :(
do bani ogolnie rzecz biorac
przy odpaleniu przez wine czasem lubi sie wykrzaczyc, ale potrafi cala
noc chodzic i sciagac mp3 :))

a co do wine'a i emulatorw : Wine Is Not (an) Emulator
ktos mi to wyjasni, zdaje sie ze sami autorzy tego programu to
wymyslili, ze niby nie emuluje tylko tlumacz z ichniego na nasze czy
jakos tak :) nie wiem o co chodzi

kiedys na wine odpalalem quicktime nawet chodzil (przy duzej
wyrozumialosci :P ), kiedys odpalilem tez return to castel wolfenstein
- w sumie to chodzi na engine'e quake 3 ,takze tu sie nie dziwie

jeszcze sie nie bawilem win4lin ani vmware - jesli ktos ma jakies
przemyslenia/doswiadczenia na temat to moze sie nimi podzieli :)

pozdrawiam

--
Skopi