Re: siec bezprzewodowa

Autor: Marcin (skopii_at_poczta.onet.pl)
Data: pią 08 lis 2002 - 13:40:53 CET

On Fri, 8 Nov 2002 09:46:25 +0100
"POLMAN - Tomek Bazelczuk" <tombaz_at_polman.pl> wrote:

> czy ktos z takiej kozysta?
> jakie karty dzialaja bez problemu ze slackiem?

ja kozystam zkarty, avaya silver card
to pcmcia wiec do zwyklego pceta potrzebna przejsciowka (ktora o ile
mi wiadomo jest w zestawie , ale moge sie mylic bo jej osobiscie nie
kupilem tylko provider netu mi ja dal :) ), sterowniki sie bierze z
www.avaya.com wlasciwieto za jej pomoca jestem do netu podpiety :)
mialem tylko problem jak ja instalowalem pod win2k, w pewnym momenci
windowsy powiedzialy ze kabel sieciowy jest niepodlaczony :P imho jak
na karte bezprzewodowa to to calkiem normalne :)

--
Skopi