Re: Problem z kompilacja jądra na kompie P166

Autor: Sauron (sauron_at_venus.katowice.msk.pl)
Data: śro 06 lis 2002 - 22:34:30 CET

: Mam kompa Pentium 166 włożoną sieciówke i chce ja na stałe wkompilować w
: jądro, jednak przu każdorazowej próbie wywala mi:
: gcc: Internal compiler error: program cc1
:
: albo program cc1 got fatal signal 11
:
: zmieniałem /scr/ zeby wyeliminować błednie skopiowany , ciagle sie
zatrzmuje
: . Mam jądro 2.4.18, a na kompie chce postawić server do NEO+
:
a probowales tak? w wielu przypadkach moze pomoc...
http://www.google.com.pl/search?q=%22Internal+compiler+error%3A+program+cc1%
22&ie=ISO-8859-2&hl=pl&lr=lang_pl

jesli server to bedziesz potrzebowal dwoch sieciowek...

pozdrowienia

sauron
Robert Gruca sauron_at_venus.katowice.msk.pl
LRU#279428 GG#896996 ICQ#116717170
"in /dev/null noone can hear you scream"