Re: Podzial lacza

Autor: Irek (igrek1_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 05 lis 2002 - 19:21:45 CET

To o czym piszesz czyli dynamiczny podzial lacza bardzo by mnie
interesowalo, jesli mozesz podac mi blizsze namiary jak to narrysc to byl by
super !!

Chcialbym jeszcze zeby taki podzial mozna bylo naprzyklad wylaczyc o
okreslonej godzinie, ale to chyba juz nie byl by problem??

> od wyjęcia noża z szuflady i podzielenia łącza :)P
>
> Jeśli Ci chodzi o dzielenie pasma łącza dla poszczególnych userów to
zainteresuj się tematem : CBQ albo HTB.
> Oba są opisane w Linux Advanced Routing & Traffic Control HOWTO.
> Ja mam u siebie shaperd_cbq (dynamicznie przydzielane pasmo w zależności
od tego ile user w danym momencie używa netu) i jestem z niego zadowolony.