ettercap

Autor: Fox (fox_at_narkotiki.krakow.pl)
Data: nie 03 lis 2002 - 01:47:42 CET

Witam ponownie.
    Jestem bardzo dzwieczy za pomoc przy ssh (((:, faktycznie trzeba bylo
tylko
zalozyc nowego userka sshd. (sciaglem tgz i upgredowalem, poczym
posprawdzalem
jakie zmiany wprowadzil).
    Swego czasu pytalem o jakis snifer, ktory radzi sobie ze switchami,
poradziliscie
mi ettercap. Zainstalowalem uruchomilem... i pokazuje paczki wysylane do
podanego IP, zadnych wychodzacych z niego. Czy ma znacenie ze dany
komputerek
stoi za 2 switchami ??? czy ilosc nie ma znaczenia??? a moze jednak cos z
siecia jest
nie tak ???
uzywalem komendy:
ettercap -a IP IP MAC MAC