Re: parametry kernela

Autor: mk23z (mk23z_at_bukanier.net)
Data: pon 04 lis 2002 - 00:37:37 CET

On Sun, 3 Nov 2002, YOdi wrote:

> Witam
> mam pytanko..co trzeba wlaczyc przy kompilacji jadra 2.4.19 by uzyskac
> dostep do framebuffera? i dlaczego opcja ta jest widoczna w xconfigu a w
> standardowym menuconfigu jej nie ma?? chcialbym troche pokombinowac ale
> niemoge dodac tej opcji...

   Ad.1
   W <Code maturity level options> musisz _zaznaczyc_ <Prompt for
development and/or incomplete code/drivers>. Wtedy w <Console drivers>
bedziesz mial podmenu Framebuffera (nie ma tego w Documentation/fb ???).

   Ad.2
   Widocznie xconfig nie honoruje (tak jak menuconfig) zaleznosci
pomiedzy opcjami typu: zeby miec mozliwosc ustawienia czegos, musisz
najpierw wlaczyc cos.

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z_at_bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net