Re: Wynika z tego .... - opinia

Autor: CHELMI (chelmi_at_chelmi.jest.o.k.pl)
Data: sob 02 lis 2002 - 08:58:44 CET

> > kto da mniej? :P
> >
> Pytanie popieram ja..acek

to nie jest kwestia licytowania sie :)
wszystko zalezy od tego do czego ma komp/os/soft sluzyc - przeciez czy to
bedzie winda, BeOS, jakakolwiek dystrybucja Linux'a z XWindows'ami do
multimediow ( szumnie powiedziane [; ) rozmowa zaczyna sie od cel 633, 128MB
RAM, szybki dysk - najlepiej 7200 rpm itd. itp. ....
ja uzywam takie konfiguracji na routerze , obsluguje 10 kompow z lanu na
laczu 256, a mi sluzy do testowania softu - kompilacji ze zrodel i
sprawdzeniu czy ruszylo ...
reasumujac:
nie twierdze ze moze sie ciac, pamietajcie jednak ze bardzo wiele zalezy od
mb/vga, czesto na tym polu pojawiaja sie problemy z wydajnoscia etc.oraz od
samego uzytkownika - czy realnie zalozyl do czego posiadana przez niego
konfiguracja ma sluzyc (i czy kupujac sprzet ruszyl glowa)....

p.s. mam kumpla ktory uzywa gnome na pII 233 i tez mozna :)

EOT