Re: oidentd 2.0.3

Autor: Sauron (sauron_at_venus.katowice.msk.pl)
Data: sob 02 lis 2002 - 00:50:11 CET

> witam
>
> mam taki problem ze gdy sie lacze np mircem zza maskarady to na serwezrze
> gdzie jest maskarada w logach ciagle wywala mi bledy Error: no user no i
> oczywiscie mam wtedy ~przed nickiem. dystrybucja to slack 2.2.19 ;
oident -m

> w pliku oident.users mam
>
> 192.168.1.100/32 popo WINDOWS
>

> na koncowce korzystam z XP, gdy jestem na konsoli i korzystam BitchX jest
> ok
> co jest nie tak? moze ten oident nie dziala?
>
> pozdrawiam
> [...]
a pliki oidentd.conf i oidentd_masq.conf masz?
sprobuj oidentd-2.0.4, u mnie taki dziala na slacku z kernelem 2.4.19
(zaden wczesniejszy nie chcial dzialac z maskarada a ten zaskoczyl od razu
:)

pozdroofka

sauron

Robert Gruca sauron_at_venus.katowice.msk.pl
LRU#279428 GG#896996 ICQ#116717170
"in /dev/null noone can hear you scream..."