Re: Netscape 7

Autor: Pepe (thesaint_at_tenboard.com)
Data: czw 31 paź 2002 - 15:20:17 CET

> <<< === MOJA ODPOWIED === >>>
> (napisana dnia 30 paŸdziernika 2002 o godzinie 21:27:34)
>
> Wydaje mi sie, ze Zulikowi chodzilo o to, czy mozna zaladowac
> wszystkie potrzebne biblioteki Netszkapy do pamieci... tak, jak to
> sie robi pod windows, co by sama netszkapa ladowala sie niczym IE.
>
> Pobawienie sie ustawieniami dysku, chyba nie zmieni tego faktu, ze za
> kazdym odpaleniem NS biblioteki beda sie ladowaly do ramu.
Ta.. ale napewno skróci czas 1 startu NS. Czy NS jest ładowany tak samo
dynamicznie jak IE podczas startu systemu ? chyba nie. Start NS trwa też
niezłš chwilę zanim się pokaże okno. Dopiero widać szybkoœc po ponownym
uruchomieniu. Nawet na moim starym 166 MMX nie czekam 15 sekund na NS :>

> Zulik napisał <

>ale zaraz zaraz - pytanie do wszystkich !!1 czy 525 Mhz to malo dla

Napewno: 2 x P4 2.5GHz i polecam do tego Cheetah X15
Jezu ;-)

Pepe