Re: Wynika z tego .... - opinia

Autor: Tomasz Zaustowicz (mizoo_at_seka.info)
Data: czw 31 paź 2002 - 09:45:28 CET

Moze nie jestem od poczatku z wami w dyskusji ale czytajac to co napisales
ponizej spowodowalo zjerzenie sie wlosow na mojej glowie a lysy nie
jestem.
Wniosek - albo jestes naiwny albo glupi, albo uruchamiasz KDE/GNOME +
vmWare + win4lin + mplayer + SETI + 1000 innych procesow w systemie. Albo
masz 1,7GHz i 4MB ramu lub karte graficzna 256kB VGA.
Dla informacji: moje KDE dziala na pIII 366 _bez zarzutu_.

--
mizoo^hC