Re: Photoshop, corel 9

Autor: Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)
Data: śro 30 paź 2002 - 18:24:10 CET

Użytkownik o adresie e-mail: loju_at_poczta.fm
Napisał dnia: 30 października 2002, o godzinie 17:46:42

<<< === TEKST ORYGINALNY === >>>

l> nie mogę się przesiąść z Toyoty do Volkswagena, wiele razy próbowałem ale nic z tego nie wyszło.
l> Czy to znaczy że jestem profesjonalnym mechanikiem samochodowym?
l> EOT

<<< === MOJA ODPOWIEDŹ === >>>
(napisana dnia 30 października 2002 o godzinie 18:12:48)

  Hoo, Panowie! Spokojnie. Rozwiaze wszystkich watpliwosci jak napisze,
  ze pracuje w firmie reklamowej i naprawde zajmuje sie profesjonalnie
  grafika (zyje z niej) jak i Photoshopa mam wersji oryginalnej.
  Jednak nie kupilem go za wlasne pieniadze, gdyz nie bylo by mnie ot
  tak lekka reka stac. Dobre firmy reklamowe dbaja o swoich
  pracownikow - wiec i moja zadbala o mnie.

  Zas Ty Loju powinienes sie powaznie zastanowic, czy czepiasz sie
  slow aby sie czepiac, czy tez moze naprawde zalezy Ci, zeby z
  problemu odpalenia programu Photoshop na Wine powstala Never Ending
  Story (co gorsza, nie na temat).

  Ktos napisal na liste dyskusyjna o swoim problemie, Ty wyciagnales
  wnioski (oczywiscie zaznaczajac, ze mozesz sie mylic) i stworzyles
  historie, ktora ni jak nie pomogla: ani osobie postulujacej o pomoc
  przy Wine, ani mnie - osobiscie liczylem, ze moze ktos sie spotkal
  z problemem.

--
Z pozdrowieniami,
Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)