Neostrada

Autor: Tomasz Socha (tommysca_at_go2.pl)
Data: pon 28 paź 2002 - 12:53:14 CET

Witam

To jest mój pierwszy post na to forum.

Posiadam SDI i server zrobiony na Slackware 8.0 i wszytsko działa bez zarzuty Procesor na nim to Pentium 120 MHz. i 16 MB Ram

W najbliżyszym czasie będę montował znajomemu server lecz nie na SDI tylko w Neostradzie+. Mam tu pytanie czy procesor 486 DX2/80MHz i 16 MB Ram (bo taki tylkok posiada) wystarczy aby ta sieć prawidłowo działała ?? W sieci tej będzie 8 komputerów (W tym serwer). Wiem że do SDI to by wystarczyło ale Neo+ jest ok 4 razy szybsza od SDI. Nie chciałbym żeby ludzie mieli ograniczony transfer z internetu tylko przez wolny procesor.

Pozdrawiam