Warnquota !!!!

Autor: Sargath (sargath_at_o2.pl)
Data: pią 25 paź 2002 - 17:53:07 CEST

Witam !!

Mam takie pytanko dotyczšce warnquoty jeżli ustawie wszystko tak jak jest w warnquota.conf to powinno jusz wyslac ????? czy cos jescze, bo tak niby cos wysyla jak jest przekroczony limit na dysku ale wsysła spowrotem do roota mail z ostrzeżeniem, tam w cfg domyœlnie sendmail wysyła z parametrem "-t" może trzeba inny ??? Bo warnquota próbuje wyslac ale wyskakuje mi w zróconym liscie do roota że "procmail: can't generate output /var/spool/mail/user" Dzięki z góry za pomoc
    .... Aha i jescze jedno pytanko jak zrobic w liœcie ktory wysylam na powitanie po założeniu konta czyli
mail -s "WITAMY" $LOGIN << echo /etc/hello tzn w pliku hello zeby wysłana strona html tzn zamiast zwyklej wiadmosci tekstowej strona html probowalem jak zaloncznik ale sie nie dało. dzieki z góry za pomoc.

Czeœć i Pozdrawiam Sargath