Re: Jak sciagac pliki?

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: pią 25 paź 2002 - 11:17:27 CEST

Hello ---===Aptekarz===---,

Thursday, October 24, 2002, 5:09:27 PM, you wrote:

A> Mam pytanko
A> Chodzi o to ze mam serwer w sieci lan i chcialem sciagac pliki w tle (to znaczy ze loguje sie na serwer wlaczam links i zaczynam sciagac nim jakis duzy plik, rozlaczam sie, wylaczam swojego kompa
A> i np po godzinie wlaczam kompa loguje sie na serwer a tam juz plik sciagniety)

A> Niewiem czy mnie ktos zrozumial ale praktycznie pierwszy raz mam kontakt z linuxem

A> ZA ODPOWIEDZI BARDZO DZIEKUJE

jednym z prostrzych rozwiazan jest mysle screen
odpalasz go potem zapuszczasz links czy co tam chcesz
nastepnie klikasz
CTRL A,D
co powoduje ze zostawiasz screen'a w tle
nastepnie po zalogowaniu zeby sie do niego dostac (zobaczyc np czy juz
sie all sciaglo ...) dajesz screen -r (return czyli :P)

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl