Odswiezanie & scroll w myszce

Autor: Lukasz (lukasz_at_sun.silvernet.pl)
Data: czw 24 paź 2002 - 02:21:17 CEST

Witam!
1. Mam monitor (Philips 107B10) i karte (Creative GeForce DDR), ktore moga i
na windzie wyciagaja 1024x786 przy 100Hz. Moze mi ktos powiedziec, jak
ustawic odswiezanie 100Hz na Slacku, bo jak skonfiguruje wszystko
xf86config'iem (zgodnie z tym, co tu piszecie koledze Grayowi ) podam
parametry monitora itd. to osiagam 85Hz, a dla mnie to niestety nie jest
komfort i bezpieczenstwo :-)
2. Co, jak i gdzie ustawic, zeby w x-ach dzialal przewijak w myszy. Posiadam
MS IntelliMouse PS/2. Zeby ta mysza dzialala wogole to ja musze konfigurowac
jako PS/2 a nie IntelliMouse. :-)

Pozdrawiam i gory dziekuje za odpowiedz

Lukasz