Odp: Re: czestotliwosc odswiezania

Autor: Dropsik (dropsik_at_interpc.pl)
Data: śro 23 paź 2002 - 20:24:44 CEST

----- Original Message -----
From: Tomasz Sikora <thomas19_at_poczta.fm>
To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Tuesday, October 22, 2002 10:24 PM
Subject: [slacklist] Re: czestotliwosc odswiezania

> przy ustawianiu x window w ktoryms momencie pada pytanie czy chcesz aby
byl
> aktywny virtual screen - odpowiadasz 'n' (czy no) -juz nie pamietam i po
> bolu.
> pozdrawiam
> Tomasz S.
Zeby dostac sie do tego pytania musisz recznie ustawic dostepne
rozdzielczosci dla wybranej palety kolorow ktorej bedziesz uzywal (np dla 24
bitow)
i w pytaniu o dostepne rozdzielczosci MUSISZ wpisac je od najwiekszej do
najmniejszej np: dla standardowego monitora jak chcesz miec rozdzielczosc
1024x768, to piszesz cyferki w kolejnosci 432 (gdzie 4=1024x768, 3=800x600,
2=640x480). Jezeli te rozdzielczosci wpiszesz od najmniejszej do
najwiekszej,
to nawet jak przy pytaniu o Virtual Desktop odpowiesz przeczaco, i tak go
bedziesz mial.

Troche namieszalem ale mysle ze zakapujesz
Pozdro
Dropsik