Re: Slack current - jak zainstalować?

Autor: mk23z (mk23z_at_bukanier.net)
Data: wto 22 paź 2002 - 22:00:19 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Jerzy Wrotniak wrote:

> Cześć!
>
> Mam kompa bez dostepu do sieci i chciałbym sobie na nim zainstalowac
> currenta. Katalogu current jest juz na moim służbowym dysku. Jak go
> teraz wykorzystać? Jest do tego jakieś apt? :)
> Może trzeba/można zrobić płytkę?
> Jurek

   Apt jest taki:

   Zrobic dyskietki instalacyjne i odpalic z nich kompa.
   Podmontowac dysk z currentem.
   Zainstalowac system z katalogu na podmontowanym dysku.

   O ile jadro instalacyjne widzi twardziela z curentem, plytka to
strata czasu i lasera.

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z_at_bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net