Re: Problem!!

Autor: mk23z (mk23z_at_bukanier.net)
Data: czw 17 paź 2002 - 23:50:39 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, panki wrote:

> ifconfig jest dostepny tylko dla druta znaczy roota tak jak inne polecenia
> w /sbin i /usr/sbin

   Howg!

   Poza tym pomysl kopiowania /sbin* gdziekolwiek nie jest zbyt
szczesliwy. Lepiej zaznajomic sie ze zmienna systemowa $PATH i np.
plikiem /etc/profile
   A jesli nie chcesz udostepniac (przez $PATH) calego katalogu tylko
kilka jego plikow, to zamiast je kopiowac lepiej tworzyc dowiazania
symboliczne (man ln)

P.S. Panowie - zrobcie prosze przyjemnosc mnie i jeszcze paru kolegom z
tej listy, i ustawcie sobie lamanie wierszy w okolicach 74 znaku.

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z_at_bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net