help

Autor: Hustlaz (hustlaz35_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 15 paź 2002 - 00:00:51 CEST

Czesc mam problem z kompilacja jadra w Slackware 8.0. Aktualnie posiadam 2.2.19 a kompiluje 2.4.19. Wszystkie czynnosci wykonuje zgodnie z dokumentacja dolaczona do kernela. Po wybraniu modulow,sprawdzeniu zaleznosci, wydaje komende (zImage) i zaczyna sie kompilowac - po okolo 15 minutach system zwraca mi blad :
ROOT DEVICE IS (3,5)
BOOT SECTOR 512 BYTES
SETUP 2520 BYTES
SYSTEM IS 1041 KB

SYSTEM IS TO BIG

Z tego co rozumiem kernel chce sie instalowac na dyskietce...Tylko nie wiem dlaczego.Byc moze polecenie zImage uruchamia sie z jakims dodatkowym parametrem? I czy istnieja jakies patche na kernel 2.2.x uaktualniajace baze sterownikow, chodzi mi o obsluge zintegrowanej karty graf... i815 bo standardowo w Slack 8.0 nie mam obslugi tej karty (x-y nie startuja - no screens found)
Dzieki: hustlaz (i nie smiac sie bo sie dopiero ucze :PPP)