Odp: Pytasnko?

Autor: Dropsik (dropsik_at_interpc.pl)
Data: czw 10 paź 2002 - 15:43:29 CEST

----- Original Message -----
From: Home1 <home1_at_wp.pl>
To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Wednesday, October 09, 2002 9:15 PM
Subject: [slacklist] Pytasnko?

> Mam mały kłopocik z instalacją slaska 8.1
> po instalacji i reboocie zamiast bootloudera wypisuje same
010101010101010101010101010101010101010
> i nie bardzo wiem co jeszcze można zrobić...?

Mialem ten sam problem niedawno. Najlepiej podczas instalacji zainstalowac
LILO automatycznie, a gdy spyta o DESTINATION, daj sobie dyskietke.
Ja tak mam i dziala wszystko OK - jak chce linuxa to odpalam z dyskietki a
jak chce Windowsa, to dyskietki nawet nie potrzebuje. Tylko jedna wazna
sprawa!!! Nie wiem co z tym cholerstwem jest ale jak zainstalujesz kiedys
Slacka od nowa to lepiej zrob se nowa dyskietke bo moze cos na niej
niezadzialac (tak tez mialem)

Powodzenia,
Dropsik