System nie chce sie laczyc z internetem.

Autor: Lord AsBesT (asbest_at_firewall.pl)
Data: śro 09 paź 2002 - 18:35:53 CEST

A wiec zainstalowalem system i...
dajmy na to ze mam IP: 123.345.678.900 (Stale)
DNS sieciowy asbest.toya.net.pl (toya.net.pl to moja siec dostarczajaca internet).
I jak sie zapytalo o host to wpisalem: asbest
Domena: toya.net.pl
adres i zaznaczylem wpisanie reczne i wpisalem
potem maske i brame. Pozniej sie zapytalo o accesing nameserwer wiec wpisalem jeden z moich serwerow DNS:111.222.333.3
po takiej konfigoreacji powinno byc OK.
Ale net wogole nier chodzi ani Lynx ani ssh
Bylbym wdzieczny za jakas pomoc bo juz niewiem.

Pozdrawiam!

    Lord AsBesT

Krzysztof Janicki
Łódź