squid i problen z redirectem z 80 na 8080

Autor: tomek (tompij_at_o2.pl)
Data: nie 06 paź 2002 - 21:19:26 CEST

nam slack 8.1 k 2.4..19 i mam proble z squidem jest tak
eth0 inet
eth1 lan wewnęrzny 192.168.48.0/24
konfog
http_port 8080
htpd_accel_port 80
i mam cos takiego że chce zrobić REDIRECT ponieważ nat i squid jest na tej
samej maaszynie
iptables -t nat -A prerouting -i eth1 -p tcp --dport 80 -j
redirect --to-port 8080
i jest coś takiego ze jak odpalam przeglądarke pod windą to nic nie
przechodzi
za to ciekawe jest jak podaje ip serwer na wp.pl to idzie jak slima jak by
nie rozwiązywał nazw
jak w przegladarce podam aders proxy 192.168.48.1 80 to śmiga
gdzie szukać jakis śladów to jest I moje spotkanie z squidem
pozdrowienia
tomski ;)
GG 2486040