Re: Problem z przegladarkami

Autor: Sydney Green [22] (kameleon_at_pertus.com.pl)
Data: pią 04 paź 2002 - 09:00:54 CEST

Witaj,

Andrzej Grzegorczyk wrote:
> Mam pytanie uzywam slackwera 8 i czasami mam problem z przegladarkami
> glownie z Mozilla. Po pewnym czasie lub tez przy niektorych stronach
> internetowych przegladarka bez zdanego powodu zamyka sie automatycznie
> bez zadnego powodu. Mam komputer pentium 3 i 128 M pamieci. Czy ktos wie
> jak rozwiazac ten problem?
Jaka Mozilla ? Jakie to sa strony, na ktorych konczy dzialanie ? Mialem
podobny objaw na niektorych stronach korzystajacych z Javy, gdy mialem
zainstalowanego plugina javy w wersji 1.4. Pomogl powrot do wersji 1.3.
Poza tym jesli chcesz dowiedziec sie wiecej o tym, co dzieje sie z
przegladarka, to sprobuj zobaczyc jakie komunikaty wyswietla podczas
swojej pracy (np. uruchamiajac ja z jakiegos terminala).

> 2 |Andrzej Grzegorczyk |
> 3 |Experimentele Vaste Stof Fysica III |
> 4 |Universiteit Nijmegen |
> 5 |Toernooiveld 1, NL 6525 ED Nijmegen |
> [...]
BTW ta Twoja sygnaturka jest zdecydowanie zbyt dluga.

Sydney Green [22]
Registered Linux User No. 166549