chroot i inne

Autor: Patryk Masłowski (patryko_at_wp.pl)
Data: czw 03 paź 2002 - 22:37:51 CEST

witam,

mam kilka pytan dot. kwestii bezpieczenstwa i nie tylko
1. jezeli postawilem apacha w chroot to jaki bedzie najlepszy sposob aby
kazdy uzytkownik mogl miec swoja stronke? Ja mam taki pomysl zeby przy
tworzeniu nowego usera byl tworzony dla niego katalog w html_docs, moze
ktos juz to robil i ma inne rozwiazanie.
2. czy oplaca sie postawic proftpd w chroot bo z tego co sie orientuje to
kazda sesja proftpd jest chrootowana wiec? Jezeli tak to w jaki sposob
zrobic autoryzacje i zeby user mial dostep do swojego katalogu dowmowego.
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
pozdrowka
btw. binutils-2.12.90.0.9-i386-1.tgz pomoglo :-)