Re: Jakie polecenie jest w slaku na ipfwadm

Autor: frn (frn_at_turek.net.pl)
Data: śro 02 paź 2002 - 23:33:53 CEST

Witaj birkoff,

W Twoim liście datowanym 3 października 2002 (00:02:04) można przeczytać:

b> Dnia śro 2. październik 2002 14:39, napisałeś:
> [...]
b> ------------------------------------------------------------------------
b> 1-Może ktoś analogiczne polecenie
b> Oj ! Slackware to dystrybucja liczy sie wersja kernela , ale to powinienes juz
b> wiedzies i niezadawac takich idiotycznych pytan , tu sie rozchodzi natomiast
b> o programy sterujace trastowaniem pakietow .

b> Napoczatku musze cos ci wytlumaczyc :
b> ipfwadm - jest dla jader 2.0.x ( fresco jak dobrze pamietam na takim stoi )
b> ipchains -dla 2.2.x
b> iptables - dla 2.4.x
b> Nie wazne na jakiej dystrybucji operujesz , liczy sie zdolnosc obslugi
b> odpowiednich programow maskujacych czy to ipwadm , iptables, ipchains
b> wstukaj w konsole # uname -a i sprawdz ver . kernela , a nastepnie man
b> <polecenie>

b> Jak dobrze pamietam iniwersalnym poleceniem bedzie skozystanie z netstat .
b> # netstat -M -> jak mnie pamiec nie myli wszsytko tam zobaczysz co chcesz

      netstat -M nie chodzi na iptables ile mnie pamiec nie myli :P
      wyswietla sie masquarade not supported ;]
      ale na freshmecie sa jakies programy tupu netstat-nat itp

--
Pozdrowienia,
 frn                            mailto:frn_at_turek.net.pl