Instalacja

Autor: Artur Witkowski (worf_at_kask.net.pl)
Data: śro 02 paź 2002 - 18:50:32 CEST

Mam stary komputer, ktory nie posiada mozliwosci bootowania z cd.
Jak zainstalowac go, bez nagrywania 5 dyskietek.
Jestem wstanie wypalic plyte na ktorej bedzie tylko instalator
ale chce uniknac za wszelka cene nagrywania tych pie%$%$%$ 5 dyskietek bo za
kazdym razem okazuje sie ze na innej "read error" :(
Jest jakis sposob zeby uzywajac tylko bare.i system zczytal
reszte z cd ? (Bodajze plik color.gz)

pozdrawiam

-- 
Żaden dobry uczynek nie pozostaje bez kary