Re: Odp: www, ftp, poczta.

Autor: Marcin Ciaszczyk (bc_at_kki.pl)
Data: śro 02 paź 2002 - 16:05:38 CEST

> - noexec nie obejmuje np cat/id/ls itp.
> ale eliminuje odpalanie..
       no to patrz p.2

> nobody)
> - z tym gcc to byl tylko przyklad..
  u mnie takze - rozwiazanie jest ogolne.

> - z chrotowaniem jest straszny cyrk..
> nie udalo mis ie tego zrobic.. walczylem dosc dlugo..
       Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo i z gorki :)

      moze znasz jakis dobry dokument na ten temat??
  http://gdzies.na.sieci.nie.pamietam.przepraszam.org

> chodzilo mi o wylaczenie tego w php
       poszukaj w zrodlach php funkcji, ktora cie interesuje, zmien dzialanie,
przekompiluj - tez jest to jakies rozwiazanie.