Re: mail + shell

Autor: juniq_at_wp.pl
Data: nie 29 wrz 2002 - 08:58:10 CEST

*********** REPLY SEPARATOR ***********

On 02-09-30 at 17:42 laczo_at_server.ibq.pl wrote:

>mozna wyslac maila z powloki z zalacznikiem??
>chodzi o wyslanie *.tar.gz
>dokladnie o wyslanie zalacznika a nie ( w wypadku *.tar.gz)
>"krzakow" w body..

Niedawno sie nad tym zastanawialem :) Dla moich potrzeb
bylo wystarczajace:

cat *.tar.gz | mimencode | mail -s "jakis temat" mail_odbiorcy

z odbieraniem jest niezla jazda :))))

wlaczam mail zapisuje maila do pliku tekstowego
usuwam naglowek i mam `czyste' base64 (chyba :))
potem tylko:

cat zapisany_mail.txt | mimencode -u > plik.tar.gz

albo mozna jeszcze dodac | tar zxvf > plik.txt
aby rozpakowac...

Jak widzisz jest to dosc niewygodne ale mozesz
sie pokusic o jakis skrypt ktory to zrobi za Ciebie...
Nie jest to rozwiazanie idealne ale dziala :)
No i nie ma `krzaczkow' ;)